Ik wil online een defect of schade aan mijn woning melden.
Via onderstaand formulier kan je online een melding maken van een defect of schade aan jouw woning waarin De Oostendse Haard tussenkomt. Onze medewerkers zullen jouw melding de eerstvolgende werkdag behandelen.
Twijfel je? Bekijk dan onze webpagina 'Wie betaalt welke herstelling?' of bel ons gerust even op. Zo zijn we zeker!
Als het dringend is, bel je sowieso best op! Een waterlek, een gaslek, een elektriciteitspanne of verwarmingsproblemen? Een dringende herstelling buiten de kantooruren of in het weekend? Bel onze wachtdienst op 059 70 29 54.
Vanaf 5 september 2022 werken we voor onze wachtdienst samen met De Gelukkige Haard, in een beurtrol. Indien nodig komt de medewerker-van-wacht langs. Dit kan dus iemand van De Gelukkige Haard zijn. De medewerkers-van-wacht zijn: Maarten, Ronny, Gregory en Pieter.
Vul onderstaand formulier volledig in en druk op de 'Melding verzenden'-knop om je melding online door te sturen.
We gebruiken de gegevens die je via dit formulier invult enkel voor de behandeling van het gemelde defect.