Wat als er iets stuk is in mijn woning?

Maak een melding van een defect ... 

... als De Oostendse Haard moet tussenkomen

Samen dragen we zorg voor je woning. Een defect, schade aan de woning of dringende herstelling meld je best onmiddellijk. Jouw melding wordt geregistreerd en indien nodig maken we een werkopdracht. Meldingen die online worden doorgegeven, worden de eerstvolgende werkdag behandeld.

 

Dringend? Bel zeker onmiddellijk op voor een waterlek, een gaslek, een elektriciteitspanne of verwarmingsproblemen. 

 

 

 

Wanneer komt De Oostendse Haard tussen? 

Sommige herstellingen voeren wij uit en andere herstellingen zijn voor jouw rekening. Op onze webpagina 'Wie betaalt welke herstelling?' vind je alle informatie over wat wij herstellen en wat je zelf moet betalen. 

 

Twijfel je? Neem dan gerust contact op, alvorens zelf herstellingen te laten uitvoeren.  

 

LET OP De Oostendse Haard betaalt NOOIT facturen voor werken die op vraag van de huurder door externe aannemers of firma’s zijn uitgevoerd. Alleen opdrachten die onze verantwoordelijkheid zijn én waarvoor wij een bestelbon opgemaakt hebben, worden door ons betaald. In sommige gevallen maakt De Oostendse Haard na overleg wel een werkbon op voor een opdracht ten laste van de huurder.  
artikelafbeelding

Hoe verloopt een herstelling in deze coronatijden?

Noodzakelijke werken, onderhouden en herstellingen worden langzaamaan ook in bewoonde woningen weer aangevat. Alle opgelegde voorzorgsmaatregelen van de overheid worden strikt gevolgd. We overlopen met jou hoe een herstelling in deze coronatijden verloopt: