Heb je een klacht over De Oostendse Haard? 

Laat het ons weten!  

Het team van De Oostendse Haard tracht je zo goed mogelijk van dienst te zijn bij elk contact, elke melding of bij elke vraag om informatie. Wij staan altijd paraat om je verder te helpen. 

 

Ben je toch ontevreden over De Oostendse Haard?

Dan kun je een klacht indienen en zoekt de klachtenbehandelaar samen met jou naar een oplossing. 

 

Bezorg ons jouw klacht via één van onderstaande wegen ...

 

  • ... per post aan De Oostendse Haard, Nieuwpoortsesteenweg 205, 8400 Oostende
  • ... per mail op info@oostendsehaard.be.
  • ... door het invulformulier hieronder in te vullen en te verzenden. 

 

Binnen de tien dagen ontvang je van onze klachtenbehandelaar een ontvangstbevestiging. Uiterlijk 45 dagen na deze ontvangstbevestiging krijg je van onze klachtenbehandelaar dan een antwoord op jouw klacht.  

 

Vul onderstaand formulier volledig in en druk op de 'Verzenden'-knop om je melding of klacht online naar ons door te sturen. We gebruiken de gegevens die je via dit formulier invult enkel voor de behandeling van jouw melding of klacht.