Hebt u een klacht over De Oostendse Haard? 

Laat het ons weten!  

Het team van De Oostendse Haard tracht u zo goed mogelijk van dienst te zijn bij elk contact, elke melding of bij elke vraag om informatie. Wij staan altijd paraat om u verder te helpen. 

 

Bent u toch ontevreden over De Oostendse Haard?

Dan kunt u een klacht indienen en zoekt de klachtenbehandelaar samen met u naar een oplossing. 

 

Bezorg ons uw klacht gratis via één van onderstaande wegen ...

 

  • ... per mail op info@oostendsehaard.be.
  • ... per post aan De Oostendse Haard, Nieuwpoortsesteenweg 205, 8400 Oostende
  • ... door het online invulformulier hieronder in te vullen en te verzenden. 
  • ... door het papieren invulformulier (bij het onthaal) in te vullen en aan ons te bezorgen.

 

Binnen de tien dagen ontvangt u van onze klachtencoördinator een ontvangstbevestiging of reden waarom de klacht niet behandeld wordt. Uiterlijk 45 dagen na deze ontvangstbevestiging krijgt u van onze klachtenbehandelaar dan een antwoord op uw klacht. Wanneer u beschikt over een e-mailadres, zal verdere communicatie via mail gebeuren. Wanneer u niet beschikt over een e-mailadres, communiceren we dit via een brief.

 

Vul onderstaand formulier volledig in en druk op de 'Verzenden'-knop om uw klacht online naar ons door te sturen. We gebruiken de gegevens die u via dit formulier invult enkel voor de behandeling van uw klacht.